Posibles erros no uso do certificado electrónico
Saltar índice da informaciónErro sign Erro xerando a sinatura CAdES ao asinar un trámite con tarxeta criptográfica
No caso de que apareza "Erro sign: Erro xerando a sinatura CadES" ao asinar cunha tarxeta criptográfica deben realizarse estas comprobacións:
-
Débese seleccionar o certificado de sinatura e non a autenticación.
- Comproba a versión de Xava que ten instalada. Se cumprise, actualiza a Máquina Virtual Xava á última dispoñible.
-
Desactiva temporalmente o antivirus:
-
Se o antivirus en Eset Nod 32, co botón dereito do rato sobre a icona da bandexa de notificacións, selecciona "Desactivar protección temporalmente". Pecha o navegador e desconecta o lector USB do equipo ou a tarxeta. Volve conectar todo e intenta novamente o trámite.
-
Se o antivirus é Norton, co botón dereito do rato sobre a icona da bandexa de notificacións, selecciona "Inhabilitar Antivirus Auto-Protect". Pecha o navegador e desconecta o lector USB do equipo ou a tarxeta. Volve conectar todo e intenta novamente o trámite.
-
Se o antivirus é Mcafee inhabilita a "Análise en tempo real". Pecha o navegador e desconecta o lector USB do equipo ou a tarxeta. Volve conectar todo e intenta novamente o trámite.
-
Se o antivirus é Kaspersky co windows 8, desactivao temporalmente pulsando con botón dereito sobre a K do Kaspersky e seleccionando "Saír". Sen pechar o navegador, intenta novamente o trámite.
Independentemente do antivirus utilizado, volve activaro despois de reintentar o trámite.
-
-
Se persiste a incidencia, inhabilita a suspensión de portos USB. Para iso, entra en "Inicio", "Panel de control ", "Opcións de enerxía" e fai clic en "Cambiar a configuración do plan "que estea seleccionado; despois pulsa "Cambiar a configuración avanzada de enerxía" e na seguinte xanela entra en "Configuración USB", "Configuración de suspensión selectiva de USB". Cambia a configuración a "Inhabilitado" nas opcións que aparezan (por exemplo, corrente alterna e batería).
-
Por último, pecha o navegador e desconecta o lector USB do equipo ou a tarxeta. Volve conectar todo e reintente o trámite.
-
Se persiste a incidencia, comproba que están instaladas as actualizacións dos drivers proporcionados pola Entidade Emisora do certificado.