Preguntas frecuentes (FAQ)
Recompilación de preguntas e respostas en relación aos os Sistemas Informáticos de Facturación e VERI*FACTU
Rexistros de facturación: anulación
Pódense dar varios casos de erro, existindo diferentes posibles solucións (anulación, facturas rectificativas, etc.), para as que o Regulamento prevé rexistros de facturación de anulación e tamén, no rexistro de facturación de alta, un campo de "tipo factura", no que se encontrarían incorporados diferentes tipos de facturas rectificativas.
En concreto polo que se refire ao “Rexistro de facturación de anulación”, o artigo 11.2.c) e ss do RRSIF esixe determinadas mencións que identifican o rexistro de facturación de alta que se anule.
O detalle sobre o xeito de codificar este tipo de erros aparecerá regulado na OM que desenvolve o RRSIF.
Si. Desde o punto de vista substantivo, se as facturas se emitiron, aínda que sexan erróneas deben manterse, coa súa correspondente numeración, e sen prexuízo de que se anulen posteriormente e substitúanse por novas facturas correctas.
Polo que se refire aos sistemas de facturación (RRSIF), deberán manterse no sistema os “Rexistros de facturación de alta”, aínda que sexan erróneos, e deberá xerarse un “rexistro de facturación de anulación” vinculada ao rexistro de alta anulada. Ambos os dous deberán aparecer nas listaxes de facturación, a fin de preservar a integridade da cadea de rexistros.